هفته سوم لیگ برتر | بازگشت سپاهان به صدر جدول | مورایس با پیروزی به تعطیلات رفت-راهبرد معاصر

هفته سوم لیگ برتر | بازگشت سپاهان به صدر جدول | مورایس با پیروزی به تعطیلات رفت

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و شمس آذر با پیروزی شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 30
کد خبر: ۲۵۵۹۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، تیم‌های فوتبال سپاهان و شمس آذر در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۹ شهریور از ساعت ۱۹:۱۵ و در ورزشگاه امام خمینی اراک (ره) با قضاوت علی اصغر مؤمنی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، حسین گودرزی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی (۴۰- کارت زرد)، کاوه رضایی (۷۹- رضا اسدی)، رضا شکاری (۶۷- جواد آقایی پور)، آریا یوسفی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی، محمد دانشگر و وحدت هنانوف (۲۰- کارت زرد) (۴۵- صالح حردانی)

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی (۵۶- ایمان اکبری)، مهدی محمدی (۷۵- عرفان قهرمانی)، خشایار زبرجد، نوید کومار (۶۴- علی وزیری پناه)، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد شیخ‌فخرالدینی (۵۸- کارت زرد) (۷۵- امید علیپور)، امیرمحمدپناهی، سپهر روزی‌طلب (۴۵- امیرمهدی دین محمدی) و علی آزادمنش

بازیکنان سپاهان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۹، روی پاس کاوه رضایی، محمدمهدی محبی صاحب توپ شد و پس از دخالت شکاری توپ به این بازیکن رسید، اما با بی دقتی توپ را به بیرون فرستاد.

پس از آن و در دقیقه ۱۴، ارسال بازیکنان شمس آذر از سمت چپ خط دفاعی سپاهان به شکل خطرناکی از مقابل پیام نیازمند و مهاجمین حریف عبور کرد.

رضایی گلزن سپاهان مقابل شمس آذر

در دقیقه ۲۳ قفل دروازه‌ها باز شد و آریا یوسفی پشت مدافعان شمس آذر صاحب توپ شد و با پاسی کاوه رضایی را در موقعیت گلزنی قرار دارد و این بازیکن توانست دروازه خالی را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در دقیقه ۳۰ سپاهانی باز هم موقعیت گلزنی داشتند که ضربه سر محمد دانشگر با اختلاف کمی از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.

نیمه دوم را هم بازیکنان سپاهان بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵۲، کاوه رضایی در موقعیت خوبی قرار گرفت و اقدام به شوت زنی کرد که دروازه‌بان شمس آذر آن را به خوبی مهار کرد.

فخرالدینی موقعیت گلزنی را از دست داد

در دقیقه ۶۳، شمس آذر موقعیت خوبی را برای گلزنی به دست آورد، اما در نزدیکی‌های دروازه نتوانست آن را وارد دروازه کند و با دخالت دانشگر توپ دور شد.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید و با این پیروزی، سپاهان با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده